Headlines

پاکستان میں عام انتخابات کےلئے ووٹنگ جاری، کس کو ملے گا اقتدار؟

پاکستان میں عام انتخابات کےلئے ووٹنگ جاری، کس کو ملے گا اقتدار؟v

سابق وزیراعظم عمران خان کے جیل میں ہونے سے سب سے زیادہ فائدہ نواز شریف کو ہوگا۔ عمران خان کی قید کی وجہ سے نواز شریف کی پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) انتخابات میں سب سے بڑی جماعت بن کر ابھر سکتی ہے۔

سلام آباد: پاکستان میں عام انتخابات کے لیے آج ووٹنگ ہو رہی ہے۔ اب تک دکھائے گئے رجحان سے یہ خیال کیا جا رہا ہے کہ پاکستان کے سابق وزیر اعظم نواز شریف جیت سکتے ہیں۔ نواز شریف پاکستان واپس آ بھی جائیں تو یہ پاکستانی عوام کے لیے اچھا نہیں ہو گا، کیونکہ نواز کے اقتدار میں رہنے کا مطلب فوج کی حکمرانی ہے۔ بتایا جا رہا ہے کہ دوڑ میں سب سے آگے رہنے والے سابق وزیراعظم نواز شریف کو فوج کی حمایت حاصل ہے۔ کیونکہ عمران خان ابھی تک جیل میں ہیں اس لیے نواز شریف کی پارٹی کی جیت تقریباً یقینی سمجھی جا رہی ہے۔

سابق وزیراعظم عمران خان کے جیل میں ہونے سے سب سے زیادہ فائدہ نواز شریف کو ہوگا۔ عمران خان کی قید کی وجہ سے نواز شریف کی پاکستان مسلم لیگ نواز (پی ایم ایل این) انتخابات میں سب سے بڑی جماعت بن کر ابھر سکتی ہے۔ عمران خان کی پاکستان تحریک انصاف (پی ٹی آئی) کے امیدوار آزاد حیثیت سے الیکشن لڑ رہے ہیں کیونکہ سپریم کورٹ آف پاکستان نے ان کی پارٹی کے انتخابی نشان کرکٹ ‘بیٹ’ کو اتارنے کے الیکشن کمیشن کے فیصلے کو برقرار رکھا ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *