Headlines

تم ہوگی جنگ! غزہ میں سیز فائر کیلئے اسرائیل تیار، لیکن کیا حماس مانے گا یہ شرط

تم ہوگی جنگ! غزہ میں سیز فائر کیلئے اسرائیل تیار، لیکن کیا حماس مانے گا یہ شرط

تم ہوگی جنگ! غزہ میں سیز فائر کیلئے اسرائیل تیار، لیکن کیا حماس مانے گا یہ شرط

سرائیلی صدر آئزک ہرزوگ نے ​​کہا کہ ہم غزہ میں جنگ بندی کے لئے تیار ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس کے ساتھ ہی ہم حماس کے ہاتھوں یرغمال بنائے گئے شہریوں کو بھی واپس پانے کے لئے تیار ہیں۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو اس سے فلسطینی علاقے تک مزید امداد پہنچ سکے گی۔

تل ابیب : اسرائیلی صدر آئزک ہرزوگ نے ​​کہا کہ ہم غزہ میں جنگ بندی کے لئے تیار ہیں۔ انہوں نے کہا کہ اس کے ساتھ ہی ہم حماس کے ہاتھوں یرغمال بنائے گئے شہریوں کو بھی واپس پانے کے لئے تیار ہیں۔ اگر ایسا ہوتا ہے تو اس سے فلسطینی علاقے تک مزید امداد پہنچ سکے گی۔ صدر نے ​​غیر ملکی سفیروں کے ساتھ ایک میٹنگ میں کہا کہ ہم اسرائیلی یرغمالیوں کی رہائی کے لیے ایک اور وقفہ اور اضافی انسانی امداد کے لئے تیار ہیں۔ حالانکہ اس کی ذمہ داری مکمل طور پر (حماس رہنما یحییٰ) شنوار اور (دوسری) حماس قیادت پر عائد ہوتی ہے۔

حالانکہ حماس نے اسرائیلی جنگ کے دوران قیدیوں کے تبادلے پر بات چیت کرنے سے انکار کر دیا ہے۔ خبر رساں ایجنسی کے مطابق ایک سینئر افسر نے کہا کہ وہ اس کو ختم کرنے کے لئے کسی بھی اقدام کے لئے تیار ہیں۔ حماس افسر نے کہا کہ ہم جاری اسرائیلی نسل کشی جنگ کے تحت قیدیوں کے تبادلے پر کسی بھی طرح کی بات چیت کو واضح طور پر مسترد کرنے کے اپنے موقف کی تصدیق کرتے ہیں۔ حالانکہ ہم کسی بھی ایسے اقدام کے لیے تیار ہیں جو ہمارے لوگوں کے خلاف جارحیت کے خاتمے اور فلسطینی عوام کو امداد اور ریلیف فراہم کرنے کے لئے کراسنگ کھولنے سے وابستہ ہو ۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *