Headlines

دہلی ۔این سی آرسمیت شمالی ہندوستان میں سردی کی شدیدلہر،27جنوری تک سردی سےنہیں ملےگی راحت

دہلی ۔این سی آرسمیت شمالی ہندوستان میں سردی کی شدیدلہر،27جنوری تک سردی سےنہیں ملےگی راحت

دہلی ۔این سی آرسمیت شمالی ہندوستان میں سردی کی شدیدلہر،27جنوری تک سردی سےنہیں ملےگی راحت

مشرقی اتر پردیش اور پنجاب سمیت شمال مغربی ہندوستان میں ایک دن کی معمولی راحت کے بعدشدید سردی ریکارڈ کی گئی ہے۔ کئی مقامات پر خاص طور پر رات اور صبح کے اوقات میں گھنے سے بہت گھنی دھند دیکھی گئی۔ دن میں ہلکی دھوپ تھی، لیکن ٹھنڈی ہوا نے اس کی گرمی کو بے اثر کر دیا۔ اس کا اثر درجہ حرارت پر پڑا اور کم سے کم درجہ حرارت میں کمی ریکارڈ کی گئی، کئی مقامات پر یہ گراوٹ زیادہ تھی۔ یوم

مشرقی اتر پردیش اور پنجاب سمیت شمال مغربی ہندوستان میں ایک دن کی معمولی راحت کے بعدشدید سردی ریکارڈ کی گئی ہے۔ کئی مقامات پر خاص طور پر رات اور صبح کے اوقات میں گھنے سے بہت گھنی دھند دیکھی گئی۔ دن میں ہلکی دھوپ تھی، لیکن ٹھنڈی ہوا نے اس کی گرمی کو بے اثر کر دیا۔ اس کا اثر درجہ حرارت پر پڑا اور کم سے کم درجہ حرارت میں کمی ریکارڈ کی گئی، کئی مقامات پر یہ گراوٹ زیادہ تھی۔ یوم جمہوریہ کے ایک دن بعد تک دھند یا جمنے والی سردی سے کوئی مہلت نہیں ملے گی۔ 25 جنوری کے بعد پہاڑی علاقوں میں بارش اور برفباری کا بھی امکان ہے اور اگر یہ امکان حقیقت میں بدل گیا تو سردی مزید بڑھ جائے گی۔ اس کے ساتھ ہی دہلی۔این سی آر میں بھی سردی کی شدید لہر جاری ہے۔ نئی دہلی ریلوے اسٹیشن پر مسافروں کو مشکلات کا سامنا ہے کیونکہ خراب موسم کی وجہ سے کئی ٹرینیں شیڈول کے مطابق نہیں چل رہی ہیں۔

ہندوستان کے محکمہ موسمیات (آئی ایم ڈی) نے 24 جنوری کو پنجاب، ہریانہ، چندی گڑھ، دہلی اور اتر پردیش کے لیے شدید سردی اور گھنی دھند کا ریڈ الرٹ جاری کیا ہے۔ راجستھان اور بہار کے لیے اورنج الرٹ اور ہماچل، اتراکھنڈ، مغربی بنگال کے گنگا کنارے اور شمال مشرقی ہندوستان کی ریاستوں کے لیے یلو الرٹ جاری کیا گیا ہے۔ 27 جنوری تک مختلف ریاستوں میں دھند اور سردی کے حوالے سے اورنج اور یلو الرٹ جاری کیا گیا ہے۔ محکمہ موسمیات کا کہنا ہے کہ سردی دن بھر برقرار رہے گی تاہم خاص طور پر رات اور صبح کے اوقات میں شدید دھند چھائی رہے گی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *