Headlines

ENG vs SL: سری لنکا نے ‘کرو-مرو’ میچ میں چیمپئن انگلینڈ کو سکھایا سبق، انگلینڈ کو 8 وکٹوں سے دی شکست

25ویں میچ میں موجودہ چیمپئن انگلینڈ (SL vs ENG) کو 8 وکٹوں سے شکست دے کر سبق سکھایا۔ 'کرو یا مرو' میچ میں جوس بٹلر کے بلے باز چاروں خانے چت نظر آئے۔ ٹائٹل بچانے کے لیے ہندوستان آنے والے جوس بٹلر اینڈ کمپنی نے اس ورلڈ کپ میں جس طرح ہتھیار ڈالے اس سے ہر کوئی حیران ہے۔ سری لنکا کے خلاف انگلینڈ کے بلے باز اپنی غلطیوں کی وجہ سے سستے میں آؤٹ ہوئے۔ انگلش بلے بازوں نے ایسی غلطی کی جسے معاف نہیں کیا جا سکتا۔ اس شکست کے ساتھ ہی انگلینڈ کی ٹیم کی سیمی فائنل تک رسائی کی امیدیں بھی دم توڑ گئی ہیں۔ یہ 5 میچوں میں انگلینڈ کی چوتھی شکست ہے جبکہ اتنے ہی میچوں میں سری لنکا کی دوسری جیت ہے۔ اس فتح کے ساتھ ہی سری لنکن ٹیم پوائنٹس ٹیبل میں 7ویں سے 5ویں نمبر پر چلی گئی ہے جبکہ انگلینڈ کی ٹیم 8ویں سے 9ویں نمبر پر چلی گئی ہے۔ انگلینڈ کی جانب سے دیے گئے 157 رنز کے ہدف کے تعاقب میں سری لنکن ٹیم نے 25.4 اوورز میں 2 وکٹوں پر 160 رنز بنائے۔ سری لنکا کی جانب سے اوپنر پاتھم نسانکا (Pathum Nissanka) نے ناقابل شکست 77 رنز بنائے جبکہ سدیرا سماروکرما (Sadeera Samarwickrma) 45 گیندوں پر 65 رنز بنانے کے بعد ناقابل شکست پویلین لوٹے۔ نسانکا نے مسلسل چوتھی نصف سنچری بنائی۔ سری لنکا کا آغاز اچھا نہیں تھا اور اس نے 23 کے اسکور پر کوسل پریرا اور کوسل مینڈس کی وکٹیں گنوا دیں۔ اس کے بعد پاتھم نسانکا اور سدیرا سماراویکراما کی جوڑی نے سمجھدار اننگز کھیل کر اپنی ٹیم کو جاری ٹورنامنٹ میں دوسری جیت دلائی۔

سری لنکا نے ‘کرو-مرو’ میچ میں چیمپئن انگلینڈ کو سکھایا سبق، انگلینڈ کو 8 وکٹوں سے دی شکست

انگلینڈ کے کپتان جوس بٹلر کا ٹاس جیت کر پہلے بیٹنگ کرنے کا فیصلہ سری لنکائی گیند بازوں نے غلط ثابت کر دیا۔ انگلینڈ کے بلے بازوں سے کی گئی غلطی کو کسی صورت معاف نہیں کیا جا سکتا۔ 157 رن کے ہدف کے تعاقب میں سری لنکا نے 8 وکٹوں پر 160 رنز بنائے۔ اوپنر پاتھم نسانکا نے لگاتار چوتھی ففٹی بنائی جبکہ سدیرا سماراویکرما نے بھی نصف سنچری بنائی۔ اس فتح کے ساتھ ہی سری لنکن ٹیم پوائنٹس ٹیبل میں 7ویں سے 5ویں نمبر پر چلی گئی ہے جبکہ انگلینڈ کی ٹیم 8ویں سے 9ویں نمبر پر چلی گئی ہے۔

25ویں میچ میں موجودہ چیمپئن انگلینڈ (SL vs ENG) کو 8 وکٹوں سے شکست دے کر سبق سکھایا۔ ‘کرو یا مرو’ میچ میں جوس بٹلر کے بلے باز چاروں خانے چت نظر آئے۔ ٹائٹل بچانے کے لیے ہندوستان آنے والے جوس بٹلر اینڈ کمپنی نے اس ورلڈ کپ میں جس طرح ہتھیار ڈالے اس سے ہر کوئی حیران ہے۔ سری لنکا کے خلاف انگلینڈ کے بلے باز اپنی غلطیوں کی وجہ سے سستے میں آؤٹ ہوئے۔ انگلش بلے بازوں نے ایسی غلطی کی جسے معاف نہیں کیا جا سکتا۔ اس شکست کے ساتھ ہی انگلینڈ کی ٹیم کی سیمی فائنل تک رسائی کی امیدیں بھی دم توڑ گئی ہیں۔ یہ 5 میچوں میں انگلینڈ کی چوتھی شکست ہے جبکہ اتنے ہی میچوں میں سری لنکا کی دوسری جیت ہے۔ اس فتح کے ساتھ ہی سری لنکن ٹیم پوائنٹس ٹیبل میں 7ویں سے 5ویں نمبر پر چلی گئی ہے جبکہ انگلینڈ کی ٹیم 8ویں سے 9ویں نمبر پر چلی گئی ہے۔

انگلینڈ کی جانب سے دیے گئے 157 رنز کے ہدف کے تعاقب میں سری لنکن ٹیم نے 25.4 اوورز میں 2 وکٹوں پر 160 رنز بنائے۔ سری لنکا کی جانب سے اوپنر پاتھم نسانکا (Pathum Nissanka) نے ناقابل شکست 77 رنز بنائے جبکہ سدیرا سماروکرما (Sadeera Samarwickrma) 45 گیندوں پر 65 رنز بنانے کے بعد ناقابل شکست پویلین لوٹے۔ نسانکا نے مسلسل چوتھی نصف سنچری بنائی۔ سری لنکا کا آغاز اچھا نہیں تھا اور اس نے 23 کے اسکور پر کوسل پریرا اور کوسل مینڈس کی وکٹیں گنوا دیں۔ اس کے بعد پاتھم نسانکا اور سدیرا سماراویکراما کی جوڑی نے سمجھدار اننگز کھیل کر اپنی ٹیم کو جاری ٹورنامنٹ میں دوسری جیت دلائی۔

5 thoughts on “ENG vs SL: سری لنکا نے ‘کرو-مرو’ میچ میں چیمپئن انگلینڈ کو سکھایا سبق، انگلینڈ کو 8 وکٹوں سے دی شکست

  1. Wow, fantastic weblog format! How lengthy have you been blogging for?
    you make blogging glance easy. The entire look of your
    website is fantastic, as well as the content material!
    You can see similar here najlepszy sklep

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *