Headlines

کپتان نے پہلے بلے سے مچایا کہرام، پھر ہیٹ ٹرک لیکر بنایا ریکارڈ، ورلڈ کپ کی امید قائم

T20 World Cup 2024

کپتان نے پہلے بلے سے مچایا کہرام، پھر ہیٹ ٹرک لیکر بنایا ریکارڈ، ورلڈ کپ کی امید قائم

ٹی 20 ورلڈ کپ 2024 کے میچ اگلے سال جون میں ہونے ہیں۔ اس وقت ٹورنامنٹ کے کوالیفائر میچز کھیلے جا رہے ہیں۔ ایک میچ میں کپتان نے بلے اور گیند سے شاندار کارکردگی کا مظاہرہ کیا اور اپنی ٹیم کو بڑی جیت سے ہمکنار کیا۔

نئی دہلی: ٹی ٹوئنٹی ورلڈ کپ کے میچ جون 2024 میں ہونے ہیں۔ اس سے قبل کوالیفائر میچز کھیلے جا رہے ہیں۔ افریقہ کوالیفائر میں کل 7 ٹیمیں داخل ہو رہی ہیں اور صرف 2 ٹاپ ٹیموں کو ہی ورلڈ کپ کا ٹکٹ ملے گا۔ کوالیفائر ٹورنامنٹ کے ایک میچ میں زمبابوے نے روانڈا کے خلاف 144 رنز سے بڑی جیت درج کی۔ میچ میں کپتان سکندر رضا نے 58 رنز کی شاندار اننگز کھیلی۔ اس کے بعد انہوں نے گیند کے ساتھ کمال کیا اور ہیٹ ٹرک لے کر مخالف ٹیم کو صرف 71 رنز پر سمیٹ دیا۔ یہ زمبابوے کی 4 میچوں میں دوسری جیت ہے۔ ٹیم 4 پوائنٹس کے ساتھ ٹیبل پر چوتھی پوزیشن پر ہے۔ ایسی صورتحال میں اس کے کوالیفائی کرنے کی امید ابھی باقی ہے۔

میچ میں روانڈا کی ٹیم نے ٹاس جیت کر بولنگ کا فیصلہ کیا۔ اوپنر بلے باز سکندر رضا اور ٹی مرومانی نے زمبابوے کو اچھا آغاز فراہم کیا۔ دونوں نے پہلی وکٹ کے لیے 10.3 اوورز میں 99 رنز کی شراکت داری کی۔ رضا نے 161 کے اسٹرائیک ریٹ سے 36 گیندوں میں 58 رنز بنائے۔ 6 چوکے اور 4 چھکے لگائے۔ مارومنی نے 31 گیندوں پر 50 رنز بنائے۔ آخر میں ریان برل نے 21 گیندوں پر ناقابل شکست 44 رنز بنائے اور سکور کو 200 رنز سے آگے لے گئے۔ برل نے 5 چوکے اور 3 چھکے لگائے۔ زمبابوے نے مقررہ 50 اوورز میں 4 وکٹوں پر 215 رنز کا بڑا اسکور بنایا۔

One thought on “کپتان نے پہلے بلے سے مچایا کہرام، پھر ہیٹ ٹرک لیکر بنایا ریکارڈ، ورلڈ کپ کی امید قائم

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *