Headlines

یاآپ وٹامن بی 12کی کمی سےپریشان ہیں؟ ہرروزپیئے یہ صحت بخش مشروب

کیاآپ وٹامن بی 12کی کمی سےپریشان ہیں؟ ہرروزپیئے یہ صحت بخش مشروب

یاآپ وٹامن بی 12کی کمی سےپریشان ہیں؟ ہرروزپیئے یہ صحت بخش مشروبوٹامن بی 12 کی کمی کی وجہ سے جسم اندر سے کمزور ہونے لگتا ہے۔ عمر کے ساتھ ساتھ ہمارے جسم کی وٹامن بی 12 جذب کرنے کی صلاحیت کم ہو جاتی ہے۔ ایسی حالت میں خوراک کا خاص خیال رکھیں۔

ٹامن بی 12 کی کمی جسم کے لیے بہت نقصان دہ ہے۔ وٹامن بی 12، وٹامن ڈی، آئرن اور کیلشیم کچھ ایسی چیزیں ہیں جن کی کمی ان دنوں بہت سے لوگوں میں دیکھنے کو ملتی ہے۔ جسم کو صحیح طریقے سے کام کرنے کے لیے بہت سی چیزوں کی درست سطح کا ہونا ضروری ہے۔ اگر ضروری غذائی اجزاء میں سے کسی کی کمی ہو تو اس کی علامات واضح طور پر نظر آنے لگتی ہیں اور اس کی وجہ سے جسم کو صحیح طریقے سے کام کرنے میں دشواری کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ وٹامن بی 12 کی کمی کو دور کرنے کے لیے خوراک پر خصوصی توجہ دیں۔

وٹامن B-12 کی کمی پر قابو پانے کے لیے اکثر نان ویج ذرائع پر توجہ دی جاتی ہے۔ لیکن ماہرین کے مطابق سبزی خور بہت سی چیزیں ہیں جو وٹامن بی 12 کی سطح کو تیزی سے بڑھا سکتی ہیں۔
دہی سے بنا چھاچھ وٹامن B-12 کی سطح کو بڑھانے میں موثر ہے۔ہمارے جسم کو روزانہ 2.4mcg وٹامن B12 کی ضرورت ہوتی ہے۔ اگر آپ ایک کپ چھاچھ پیتے ہیں تو جسم کو تقریباً 0.8mcg وٹامن B12 ملتا ہے، جو اس کا ایک تہائی ہے۔ماہرین کے مطابق چھاچھ کا پانی آنتوں کی صحت کو بہتر بناتا ہے ۔ یہ گٹ مائکروبیوم اور گٹ فلورا کے لئے بہت اچھا ہے، اور بہتر گٹ صحت وٹامن B-12 کے جذب کو بڑھاتا ہے.

ہمارا جسم کھانے سے وٹامن بی 12 کو دو طریقوں سے جذب کرتا ہے۔ سب سے پہلے، معدے میں موجود تیزاب B12 کو اس سے منسلک پروٹین سے الگ کرتا ہے۔یہ B12 پھر معدہ کے ذریعے بنائے گئے پروٹین سے منسلک ہو جاتا ہے اور ہمارا جسم اسے جذب کر لیتا ہے۔ گٹ فلورا اس میں اہم کردار ادا کرتا ہے۔

Common Winter Diseases: بھارت میں موسم سرما کی عام بیماریاںاور پڑھیں…

چھاچھ پروبائیوٹک ہے ۔ اس لیے یہ معدے کی صحت کے لیے بہت اچھا ہے۔اگر آپ چھاچھ (پروبائیوٹک) کے ساتھ سلاد (پری بائیوٹک) لیتے ہیں تو یہ مرکب آپ کے جسم کے لیے بہت اچھا ہوگا۔

نیوز18اردو ہندوستان میں اردو کی سب سے بڑی نیوز ویب سائٹس میں سے ایک ہے۔ برائے مہربانی ہمارے واٹس چینل کو لائیو، تازہ ترین خبروں اور ویڈیوز کے لئے فالو کریں۔آپ ہماری ویب سائٹ پر خبروں، تصاویر اور خیالات کے ساتھ ساتھ انٹرٹینمنٹ، کرکٹ جیسے کھیلوں اور لائف اسٹائل سے منسلک مواد دیکھ سکتے ہیں۔ آپ ہمیں، ایکس، فیس بک، انسٹاگرام، تھریڈز،شیئرچیٹ، ڈیلی ہنٹ جیسے ایپس پر بھی فالوکرسکتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *