Headlines

 نیشنل کانفرنس کے صدر ڈاکٹر فاروق عبداللہ کو ای ڈی کا نوٹس ، پوچھ تاچھ کے لیے کیا طلب

عبداللہ، جو لوک سبھا حلقہ کے سری نگر سے رکن پارلیمنٹ ہیں، پر 2022 میں انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے الزام عائد کیا تھا۔ ای ڈی کے حکام نے بتایا کہ یہ کیس جموں و کشمیر کرکٹ ایسوسی ایشن (جے کے سی اے) سے فنڈز کی منتقلی سے متعلق ہے۔ غیر متعلقہ جماعتوں کے ذاتی بینک اکاؤنٹس، جن میں جے کے سی اے کے عہدیدار بھی شامل تھے۔ مزید برآں، جے کے سی اے کے بینک کھاتوں سے غیر واضح نقد رقم نکالی گئی۔ رپورٹس کے مطابق ایجنسی کا مقدمہ انہی ملزمین پر مبنی ہے جن کے خلاف سنٹرل بیورو آف انویسٹی گیشن (سی بی آئی) نے 2018 میں چارج شیٹ داخل کی تھی۔

 نیشنل کانفرنس کے صدر ڈاکٹر فاروق عبداللہ کو ای ڈی کا نوٹس ، پوچھ تاچھ کے لیے کیا طلب

انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے نیشنل کانفرنس (این سی) کے صدر ڈاکٹر فاروق عبداللہ کو منی لانڈرنگ کیس میں پوچھ تاچھ کے لیے طلب کیا ہے۔ ای ڈی نے ڈاکٹر فاروق کو جموں و کشمیر کرکٹ ایسوسی ایشن (جے کے سی اے) میں مبینہ مالی بے ضابطگیوں کے سلسلے میں پوچھ گچھ کے لیے طلب کیا ہے۔ اس سے پہلے بھی ای ڈی نے فاروق عبداللہ کو سمن بھیجا تھالیکن وہ وہاں حاضر نہیں ہوئےتھے۔

عبداللہ، جو لوک سبھا حلقہ کے سری نگر سے رکن پارلیمنٹ ہیں، پر 2022 میں انفورسمنٹ ڈائریکٹوریٹ (ای ڈی) نے الزام عائد کیا تھا۔ ای ڈی کے حکام نے بتایا کہ یہ کیس جموں و کشمیر کرکٹ ایسوسی ایشن (جے کے سی اے) سے فنڈز کی منتقلی سے متعلق ہے۔ غیر متعلقہ جماعتوں کے ذاتی بینک اکاؤنٹس، جن میں جے کے سی اے کے عہدیدار بھی شامل تھے۔ مزید برآں، جے کے سی اے کے بینک کھاتوں سے غیر واضح نقد رقم نکالی گئی۔

رپورٹس کے مطابق ایجنسی کا مقدمہ انہی ملزمین پر مبنی ہے جن کے خلاف سنٹرل بیورو آف انویسٹی گیشن (سی بی آئی) نے 2018 میں چارج شیٹ داخل کی تھی۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *