Headlines

تیش سرکار نے حاصل کی اعتماد کا ووٹ، مہاگٹھ بندھن نے ایوان سے کیا واک آوٹ

نتیش سرکار نے حاصل کی اعتماد کا ووٹ، مہاگٹھ بندھن نے ایوان سے کیا واک آوٹ

تیش سرکار نے حاصل کی اعتماد کا ووٹ، مہاگٹھ بندھن نے ایوان سے کیا واک آوٹ

ے بہار اسمبلی میں اعتماد کے ووٹ کو لے کر بحث ہوئی، پھر اعتماد کا ووٹ صوتی ووٹ سے منظور ہوا اور اس کے بعد ووٹنگ کرائی گئی۔ اس دوران اپوزیشن ارکان ایوان سے واک آؤٹ کر گئے۔ ووٹنگ میں نتیش حکومت کے حق میں 129 ووٹ ملے جبکہ مخالفت میں 0 ووٹ پڑے۔

نتیش سرکار نے حاصل کی اعتماد کا ووٹ، مہاگٹھ بندھن نے ایوان سے کیا واک آوٹ

پٹنہ : بہار میں نتیش کمار کی قیادت والی نئی حکومت نے اقتدار حاصل کرنے کے 15 دن بعد آج یعنی پیر کو ایوان میں اعتماد کا ووٹ حاصل کر لیا ہے۔ پہلے بہار اسمبلی میں اعتماد کے ووٹ کو لے کر بحث ہوئی، پھر اعتماد کا ووٹ صوتی ووٹ سے منظور ہوا اور اس کے بعد ووٹنگ کرائی گئی۔ اس دوران اپوزیشن ارکان ایوان سے واک آؤٹ کر گئے۔ ووٹنگ میں نتیش حکومت کے حق میں 129 ووٹ ملے جبکہ مخالفت میں 0 ووٹ پڑے۔

جیسے ہی نتیش حکومت نے ایوان میں اعتماد کا ووٹ حاصل کیا، بہار میں گزشتہ 15 دنوں سے جاری سیاسی کھیل اور قیاس آرائیوں کا خاتمہ ہوگیا۔ دراصل ایوان میں فلور ٹیسٹ سے قبل اپوزیشن یعنی گرینڈ الائنس نے دعویٰ کیا تھا کہ حکومت اقلیت میں ہے لیکن فلور ٹیسٹ میں اپوزیشن کا یہ دعویٰ غلط ثابت ہوا۔ خیال رہے کہ بہار اسمبلی میں ایم ایل اے کی کل تعداد 243 ہے۔ ایوان میں اکثریت ثابت کرنے کے لیے 122 ایم ایل ایز کی حمایت ضروری ہے، لیکن فلور ٹیسٹ میں نتیش حکومت کو اس تعداد سے زیادہ ایم ایل ایز کی حمایت حاصل ہوئی۔ین ڈی اے نے شروع سے ہی دعویٰ کیا تھا کہ اس کے پاس 128 ایم ایل ایز کی عددی طاقت ہے، جس میں بی جے پی کے 78، جے ڈی یو کے 45، ایچ اے ایم کے 4 اور ایک آزاد سمیت کمار سنگھ شامل ہیں، جبکہ کل جے ڈی یو مقننہ پارٹی کی میٹنگ میں، 5 ایم ایل ایز نہیں آئے تھے جبکہ 2 ایم ایل ایز بی جے پی میٹنگ میں شریک نہیں ہوئے تھے۔ این ڈی اے کیمپ میں ووٹ دینے والے ایم ایل ایز میں آر جے ڈی کے تین ایم ایل ایز بھی تھے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *