Headlines

ےسال میں اسرو کی اڑان :1جنوری کواسرو کریگایہ کارنامہ، چاند،سورج کےبعداب خلاءکےکھل جائیں گےراز

ےسال میں اسرو کی اڑان :1جنوری کواسرو کریگایہ کارنامہ، چاند،سورج کےبعداب خلاءکےکھل جائیں گےراز

اسرو کی جانب سے PSLV-C58 کے ذریعہ 1جنوری یعنی پیر کی صبح تقریباً 9.10 بجے اس مشن کو لانچ کرے گا۔ ایک بار تقریباً 650 کلومیٹر کے لو ارتھ مدار (LEO) میں داخل ہونے کے بعد، یہ اگلے پانچ سالوں کے لیے ڈیٹا فراہم کرے گا۔

انڈین اسپیس ریسرچ آرگنائزیشن (ISRO) نئے سال کا آغاز اپنے پہلے X-Ray Polarimeter Satellite (XPoSat) کے ساتھ خلا میں ایکس رے ذرائع کے شدید پولرائزیشن کی تحقیقات کرنے کے لیے مکمل طور پر تیار ہے۔یہ تحقیقی مشن ماہرین فلکیات کو اس بات کو سمجھنے میں مدد فراہم کرے گا کہ ایکس رے کا دلکش نظام خلا میں کیسے کام کرتا ہے اور انہیں کچھ بڑے کائناتی واقعات کے بارے میں نئی ​​معلومات کا پتہ لگانے کے قابل بنائے گا۔ فلکیاتی ذرائع سے ایکس رے کی پولرائزیشن نے ماہرین فلکیات میں خاص طور پر ناسا کے پولاریمیٹری مشن – IXPE کے حالیہ انکشافات کے تناظر میں کافی دلچسپی پیدا کی ہے۔

اسرو کی جانب سے PSLV-C58 کے ذریعہ 1جنوری یعنی پیر کی صبح تقریباً 9.10 بجے اس مشن کو لانچ کرے گا۔ ایک بار تقریباً 650 کلومیٹر کے لو ارتھ مدار (LEO) میں داخل ہونے کے بعد، یہ اگلے پانچ سالوں کے لیے ڈیٹا فراہم کرے گا۔ اس سیٹلائٹ میں دو اہم پے لوڈ ہوں گے جو بنگلورو میں واقع رمن ریسرچ انسٹی ٹیوٹ (RRI) نے تیار کیے ہیں اور دوسرا ISRO کے UR راؤ سیٹلائٹ سینٹر (URSC)، ISRO نے تیار کیا ہے۔

One thought on “ےسال میں اسرو کی اڑان :1جنوری کواسرو کریگایہ کارنامہ، چاند،سورج کےبعداب خلاءکےکھل جائیں گےراز

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *