Headlines

چھ جیت کے بعد بھی ٹینش میں ٹیم انڈیا، سامنے آئی بڑی پریشانی، ورلڈ کپ میں بڑھ سکتی ہیں مشکلات

چھ جیت کے بعد بھی ٹینش میں ٹیم انڈیا، سامنے آئی بڑی پریشانی، ورلڈ کپ میں بڑھ سکتی ہیں مشکلات

ہندوستان نے اتوار، 29 اکتوبر کو انگلینڈ کے خلاف یک طرفہ جیت کے ساتھ ٹورنامنٹ کے سیمی فائنل میں جگہ پکی کرلی ہے۔ اس جیت کے ساتھ ہی ٹیم انڈیا کو پہلی بار اس چیز کا سامنا کرنا پڑا جس سے شائقین خوفزدہ تھے۔ اب روہت شرما اور ٹیم کو آنے والے میچوں میں اس مسئلے کا حل تلاش کرنا ہوگا، ورنہ مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔

ئی دہلی: ہندوستانی کرکٹ ٹیم نے اس آئی سی سی ورلڈ کپ میں اب تک بہت اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کیا ہے۔ ٹیم انڈیا نے لگاتار 6 میچ جیتے ہیں۔ ہندوستان نے اتوار، 29 اکتوبر کو انگلینڈ کے خلاف یک طرفہ جیت کے ساتھ ٹورنامنٹ کے سیمی فائنل میں جگہ پکی کرلی ہے۔ اس جیت کے ساتھ ہی ٹیم انڈیا کو پہلی بار اس کا سامنا کرنا پڑا جس سے شائقین خوفزدہ تھے۔ اب روہت شرما اور ٹیم کو آنے والے میچوں میں اس مسئلے کا حل تلاش کرنا ہوگا، ورنہ مسئلہ بڑھ سکتا ہے۔

صرف ایک ٹیم ہے جس نے آئی سی سی ون ڈے ورلڈ کپ میں اب تک تمام میچز جیتے ہیں۔ ہندوستان کے علاوہ ٹورنامنٹ میں کھیلنے والی تمام 9 ٹیمیں شکست کا مزہ چکھ چکی ہیں۔ جیت کی مہم جو ہندوستانی ٹیم نے آسٹریلیا کے خلاف شروع کی تھی۔ افغانستان، پاکستان، بنگلہ دیش اور نیوزی لینڈ کے بعد وہ انگلینڈ کے ساتھ کھیلے گئے میچوں میں بھی جاری رہے۔ انگلینڈ کے خلاف میچ جیتنے کے بعد بھی ٹیم انڈیا کا تناؤ بڑھ گیا۔ وجہ ایسی ہے کہ بہت سے مداح پہلے ہی پریشان تھے۔

2 thoughts on “چھ جیت کے بعد بھی ٹینش میں ٹیم انڈیا، سامنے آئی بڑی پریشانی، ورلڈ کپ میں بڑھ سکتی ہیں مشکلات

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *