Headlines

وزیراعظم نریندرمودی نےویربال دیوس تقریب سےکیا خطاب۔۔کہا۔ ملک کی ترقی کے لیے ہم ہیں پْرعزم

ی ایم مودی نے اپنے خطاب میں مزید کہا کہ مجھے خوشی ہے کہ بہادر بچوں کا دن اب بین الاقوامی سطح پر بھی منایا جا رہا ہے۔ برطانیہ، آسٹریلیا، نیوزی لینڈ، یو اے ای اور یونان میں بھی بہادر بچوں کے دن کے حوالے سے پروگرام منعقد کیے جا رہے ہیں۔ی ایم مودی نے اپنے خطاب میں مزید کہا کہ مجھے خوشی ہے کہ بہادر بچوں کا دن اب بین الاقوامی سطح پر بھی منایا جا رہا ہے۔ برطانیہ، آسٹریلیا، نیوزی لینڈ، یو اے ای اور یونان میں بھی بہادر بچوں کے دن کے حوالے سے پروگرام منعقد کیے جا رہے ہیں۔ی ایم مودی نے اپنے خطاب میں مزید کہا کہ مجھے خوشی ہے کہ بہادر بچوں کا دن اب بین الاقوامی سطح پر بھی منایا جا رہا ہے۔ برطانیہ، آسٹریلیا، نیوزی لینڈ، یو اے ای اور یونان میں بھی بہادر بچوں کے دن کے حوالے سے پروگرام منعقد کیے جا رہے ہیں۔

وزیراعظم نریندرمودی نےویربال دیوس تقریب سےکیا خطاب۔۔کہا۔ ملک کی ترقی کے لیے ہم ہیں پْرعزم

پی ایم مودی نے اپنے خطاب میں مزید کہا کہ مجھے خوشی ہے کہ بہادر بچوں کا دن اب بین الاقوامی سطح پر بھی منایا جا رہا ہے۔ برطانیہ، آسٹریلیا، نیوزی لینڈ، یو اے ای اور یونان میں بھی بہادر بچوں کے دن کے حوالے سے پروگرام منعقد کیے جا رہے ہیں۔

ئی دہلی: گرو گوبند سنگھ جی کے بیٹوں کی شہادت کی یاد میں آج یعنی 26 دسمبر کو ویر بال دیوس منایا جا رہا ہے۔ اس کے لیے بھارت منڈپم میں ایک خصوصی پروگرام کا انعقاد کیا گیا۔ اس دوران وزیر اعظم نریندر مودی نے بھی خطاب کیا۔ پی ایم مودی نے اپنے خطاب میں کہا کہ ہم ملک کی ترقی کے لیے پرعزم ہیں۔ انہوں نے مزید کہا کہ ملک ان کی قربانی کو یاد کر رہا ہے اور ان سے تحریک لے رہا ہے۔ ویر بال دیوس کی شکل میں ایک نیا باب شروع ہوا ہے۔

وزیراعظم نریندر مودی نے مزید کہا کہ ‘ویر بال دیوس’ ہندوستانیت کے تحفظ کے لیے کسی بھی حد تک جانے کی علامت ہے۔ گزشتہ سال پہلی بار 26 دسمبر کو ملک بھر میں 26 دسمبر کو بہادر بچوں کے دن کے طور پر منایا گیا تو ملک بھر میں ہر شخص نے نو نہالوں کی بہادری کی داستانیں بڑے جذبات سے سنیں۔ ویر بال دیوس ہندوستانیت کی حفاظت کے لیے کچھ بھی کرنے کے عزم کی علامت ہے۔ یہ دن ہمیں یاد دلاتا ہے کہ بہادری کے عروج پر جوانی کی عمر کوئی اہمیت نہیں رکھتی۔

One thought on “وزیراعظم نریندرمودی نےویربال دیوس تقریب سےکیا خطاب۔۔کہا۔ ملک کی ترقی کے لیے ہم ہیں پْرعزم

  1. I can’t believe the Go2 can be a pet companion! Over 85% of Go2 owners reported increased happiness and reduced stress levels. That’s amazing! I might just adopt one for myself. Who needs a regular pet when you can have a robot dog with all these features?
    Check out latest research on the Unitree Go2 here: [url=http://www.go2study1.org/]http://www.go2study1.org/[/url].

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *