Headlines

ارلیمنٹ اسموک اٹیک: بھگت سنگھ فین کلب، پارلیمنٹ کاپاس اور… پارلیمنٹ میں دراندازی کاواقعہ ۔10پوائنٹس میں جانئے اہم باتیں

ارلیمنٹ اسموک اٹیک: بھگت سنگھ فین کلب، پارلیمنٹ کاپاس اور... پارلیمنٹ میں دراندازی کاواقعہ ۔10پوائنٹس میں جانئے اہم باتیں

ارلیمنٹ اسموک اٹیک: بھگت سنگھ فین کلب، پارلیمنٹ کاپاس اور… پارلیمنٹ میں دراندازی کاواقعہ ۔10پوائنٹس میں جانئے اہم باتیں

تمام ملزمین سوشل میڈیا پیج ‘بھگت سنگھ فین کلب’ سے وابستہ تھے۔ ان سب کی ملاقات تقریباً ڈیڑھ سال قبل میسور میں ہوئی تھی۔ 9 ماہ بعد سب ایک بار پھر ملے اور پارلیمنٹ میں انتشار پھیلانے کا منصوبہ بنایا۔ اب تک پانچ ملزمین کی گرفتاری ہوئی ہے جبکہ ایک ملزم اب بھی فرار بتایاجارہاہے۔

دہلی پولیس نے پارلیمنٹ میں رنگین اسموگ چھوڑنے اور لوگ وزیٹر گیلری سے کود نے والے ملزم کے خلاف غیر قانونی سرگرمیاں (روک تھام) ایکٹ (یو اے پی اے) کے تحت مقدمہ درج کیا ہے۔ بدھ کو، پارلیمنٹ پر 2001 کے دہشت گردانہ حملے کی برسی پر، سیکورٹی کی خلاف ورزی کا ایک بڑا واقعہ اس وقت سامنے آیا جب دو ملزمین ساگر شرما اور منورنجن ڈی لوک سبھا کی کارروائی کے دوران سامعین کی گیلری سے ایوان میں داخل ہوئے۔ دونوں نے نعرے لگائے اور رنگین اسموگ ایوا ن میں چھوڑدیاہے۔ اس دوران کچھ ارکان پارلیمنٹ نے انہیں پگڑلیا تھا۔

سی وقت، پارلیمنٹ کے بغیر دو دیگر ملزمین، امول شندے اور نیلم دیوی نے پارلیمنٹ کے احاطے کے باہر ‘ڈبے’ سے رنگین اسموگ چھوڑ ا ، اور نعرہ لگایا کہ ۔۔آمریت نہیں چلے گی’۔ وہیں دہلی پولیس کا کہنا تھا کہ اس واقعے کی منصوبہ بندی چھ افراد نے مل کر کی تھی اور یہ چاروں افراد ایک ہی گروپ کا حصہ ہیں۔ عہدیداروں نے بتایا کہ اس واقعہ کے سلسلے میں سنسد مارگ پولیس اسٹیشن میں دفعہ 120B (مجرمانہ سازش)، 452 (بغیر اجازت کے داخلہ)، 153 (فساد برپا کرنے کے ارادے سے جان بوجھ کر اکسانا)، 186 (سرکاری ملازم کو کام کرنے سے روکنا) کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔ تعزیرات ہند کی دفعہ 16 اور 18 کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے، تعزیرات ہند کی دفعہ 353 (کسی سرکاری ملازم کو اپنی ڈیوٹی انجام دینے سے روکنے کے لیے فوجداری طاقت یا حملہ) اور UAPA کی دفعہ 16 اور 18 کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

One thought on “ارلیمنٹ اسموک اٹیک: بھگت سنگھ فین کلب، پارلیمنٹ کاپاس اور… پارلیمنٹ میں دراندازی کاواقعہ ۔10پوائنٹس میں جانئے اہم باتیں

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *