Headlines

پارلیمنٹ کابجٹ اجلاس شروع، صدرجمہوریہ دروپدی مرمو نے کہا۔ چاند پرلہرایاگیاترنگا

پارلیمنٹ کابجٹ اجلاس شروع، صدرجمہوریہ دروپدی مرمو نے کہا۔ چاند پرلہرایاگیاترنگا

صدر جمہوریہ ہند نے کہا کہ گزشتہ سال ہندوستان کے لیے ایک تاریخی کامیابی رہا ہے۔ حکومت نے ‘ریفارم، پرفارم اور ٹرانسفارم’ کو جاری رکھا ہوا ہے۔ میں ناری شکتی ایکٹ کی منظوری کے لیے اراکین کو مبارکباد دیتی ہوں

نئی دہلی: پارلیمنٹ کا بجٹ اجلاس آج یعنی بدھ (31 جنوری) سے شروع ہوا، جو 9 فروری تک جاری رہے گا۔ مودی حکومت کی دوسری میعاد کا یہ آخری عبوری بجٹ ہے، جسے وزیر خزانہ نرملا سیتا رمن کل یعنی ۱ فروری کو پیش کریں گی۔ پارلیمنٹ کا عبوری بجٹ اجلاس صدرجمہوریہ دروپدی مرمو کے خطاب سے شروع ہوا۔ نئی پارلیمنٹ میں اپنے پہلے خطاب میں صدر جمہوریہ نے نئے پارلیمنٹ ہاؤس میں پہلا خطاب کرتے ہوئے کہا کہ یہاں ‘ایک ہندوستان، بہترین ہندوستان’ کی خوشبو ہے۔ دنیا بھر میں سنگین بحرانوں کے درمیان، ہندوستان سب سے تیزی سے ترقی کرنے والی معیشت ہے اور ملک کی ترقی کی شرح گزشتہ دو مسلسل سہ ماہیوں میں 1.5 فیصد رہی ہے۔ اس سے پہلے پی ایم مودی نے میڈیا سے خطاب کرتے ہوئے ہنگامہ کرنے والے ممبران پارلیمنٹ کو مشورہ دیا تھا۔ تو آئیے جانتے ہیں صدر کے خطاب کی خاص باتیں۔

1۔بجٹ اجلاس کے آغاز میں اپنے خطاب میں صدر جمہوریہ دروپدی مرمو نے کہا کہ یہ عمارت امرتکل کے آغاز میں بنائی گئی ہے، یہاں ایک بھارت، شریسٹھا بھارت کی مہک بھی ہے۔۔ اس نئی عمارت میں پالیسیوں پر بامعنی بات چیت۔ ایسی پالیسیاں جو آزادی کے امرت میں ایک ترقی یافتہ ہندوستان بنائے گی۔

2۔ صدر جمہوریہ ہند نے کہا کہ گزشتہ سال ہندوستان کے لیے ایک تاریخی کامیابی رہا ہے۔ حکومت نے ‘ریفارم، پرفارم اور ٹرانسفارم’ کو جاری رکھا ہوا ہے۔ میں ناری شکتی ایکٹ کی منظوری کے لیے اراکین کو مبارکباد دیتی ہوں، اس سے خواتین کی زیر قیادت ترقی کے لیے میری حکومت کے عزم کو تقویت ملتی ہے۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *