Headlines

برانڈ گارجین شپ انڈیکس 2024 میں عالمی سطح پر دوسرے مقام پر پہنچے مکیش امبانی

برانڈ گارجین شپ انڈیکس 2024 میں عالمی سطح پر دوسرے مقام پر پہنچے مکیش امبانی

برانڈ گارجین شپ انڈیکس 2024 میں عالمی سطح پر دوسرے مقام پر پہنچے مکیش امبانی

رب پتی مکیش امبانی کو برانڈ فائنانس کے ذریعہ مرتب کردہ برانڈ گارجین شپ انڈیکس 2024 میں تمام ہندوستانیوں میں پہلا اور عالمی سطح پر دوسرے نمبر پر رکھا گیا ہے۔ ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر نے مائیکروسافٹ کے ستیہ نڈیلا کو پیچھے چھوڑ دیا اور گوگل کے سندر پچائی اور ٹیسلا کے ایلن مسک کو بھی پیچھے چھوڑدیا ہے۔

ممبئی :  ارب پتی مکیش امبانی کو برانڈ فائنانس کے ذریعہ مرتب کردہ برانڈ گارجین شپ انڈیکس 2024 میں تمام ہندوستانیوں میں پہلا اور عالمی سطح پر دوسرے نمبر پر رکھا گیا ہے۔ ریلائنس انڈسٹریز لمیٹڈ کے چیئرمین اور منیجنگ ڈائریکٹر نے مائیکروسافٹ کے ستیہ نڈیلا کو پیچھے چھوڑ دیا اور گوگل کے سندر پچائی اور ٹیسلا کے ایلن مسک کو بھی پیچھے چھوڑدیا ہے۔ اشاعت کے مطابق برانڈ گارجین شپ انڈیکس سی ای اوز کی ایک عالمی پہچان ہے، جو تمام اسٹیک ہولڈرز – ملازمین، سرمایہ کاروں، اور وسیع تر معاشرے کی ضروریات کو متوازن کرتے ہوئے، پائیدار طریقے سے کاروباری قدر کی تعمیر کر رہے ہیں۔ٹاٹا سنز کے چیئرمین این چندر شیکرن 2023 کی درجہ بندی میں نمبر 8 سے بڑھ کر 5 نمبر پر ہیں۔ ان کے بعد مہندرا اینڈ مہندرا کے انیش شاہ نمبر 6 پر اور انفوسس کے سلیل پاریکھ نمبر 16 پر ہیں۔

2023 کی درجہ بندی میں بھی امبانی کو عالمی سطح پر نمبر 2 پر رکھا گیا تھا۔ اس سال وہ ’ متنوع’ گروہوں میں برانڈ گارڈین شپ انڈیکس 2024 میں نمبر 1 پر  ہیں۔امبانی مائیکروسافٹ کے ستیہ نڈیلا، گوگل کے سندر پچائی، ایپل کے ٹم کک اور ٹیسلا کے ایلون مسک جیسی عالمی کمپنیوں سے آگے  ہیں۔

برانڈ فنانس کے مطابق برانڈ کے سرپرست کا کردار برانڈ اور کاروباری قدر کی تعمیر کرنا ہے۔ یہ سی ای اوز کی عالمی پہچان ہے، جو ایک پائیدار مستقبل کی تعمیر کے لیے جیت کی شراکت قائم کرتے ہیں، انتہائی مسابقتی کاروباری شخصیت سے لے کر تعاون پر مبنی سفارت کار تک سی ای او کے کردار کی نئی تعریف کرتے ہیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *